fredag 24 september 2010

Dominant polis söker...

Efter att jag gjorde mitt inträde på den virtuella dejtingarenan har jag varit minst sagt upptagen. Inte bara har jag slitit med en hemtentamen och ett överraskande (inte alla överraskningar är bra även om de flesta är det) besked om att jag blir tvungen att flytta ur min älskade lägenhet om en vecka (det är härligt med svarta andrahandskontrakt) utan även haft närmare tretusen besökare på min kontaktannonsprofil (samt över 200 mejl och 416 flirtar). Ingen har tagit mig med storm. Jag är sjukt besviken.
Deras trevande försök till kontakt ser ofta ut till exempel såhär:

(odensthlm, man, Stockholm, 47 år)

"hej
nyfiken på en välbyggd man?sportig kulturell,
sexuellt manlig,lite dominant
är mycket social..empatisk

jobbar som polis"
(framför allt det sista väckte min uppmärksamhet, tyvärr antagligen inte på det sätt han ville... vad lärde de sig egentligen i polisskolan för 30 år sedan?)

Även om han varit i min ålder (i min kravprofil står det 24-32 år och då tycker jag ändå att jag varit ganska generös), snygg och något mindre vidrig, hade jag antagligen inte velat träffa någon som inte vet vad varken versaler eller mellanslag är.

Eller den här:

(bigblackboyyy, man, Amsterdam, 30 år)

"im marvin

you like black men

we are nice"
(gillar hur han liksom med pluralformen helt oegoistiskt implicerar att det inte är så viktigt om jag väljer honom eller hans brother from another mother)

Två dagar senare:

(bigblackboyyy, man, Amsterdam, 30 år)

"when i say big

i mean really big"

Ja, vad kan jag säga? Jag har en träff nästa vecka. Och det är inte med någon av ovanstående...

3 kommentarer:

  1. Hahahahahahhahahahaahhaha humor.

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Underbart! Och... vavadejagsava!?! ;) Dom KAN inte läsa! ;D

    SvaraRadera
  3. Ja....Vad ska man säga...Annat än att man känner igen sig..Läget känns en smula hopplöst. ;)

    SvaraRadera