tisdag 5 oktober 2010

Vad heter DIN pappa på match.com?

Puh... senaste veckan har varit en av de värre, faktiskt.
Nu har jag dock lämnat in hemtentan i sociologi - om än ofärdig och allmänt kackig - flyttat mitt bohag till yttre Kungsholmen (världens singeltätaste stadsdel!), påbörjat ny kurs ("Organisation och arbete", eller något ditåt) och den tid som inte går åt till att spika och stuva försöker jag desperat lägga på läsning och träning (och ett och annat bullbak. Igår hedrade vi Kanelbullens dag med att baka och smälla i oss inte mindre än 8 bullar var. Länge leve kanelbullen! Vill ni ha andra trevliga anledningar att fira rekommenderas ett besök här.).
Således har jag försummat mitt dejtingprojekt å det gruvligaste, men några fler smakbitar från buffén kan jag självklart bjuda på i brist på tid för annat skrivande.
Håll till godo med ännu en glimt av detta smörgåsbord av pseudoromantiker, optimister och hederliga gamla snuskfarbröder (som antagligen är snälla, älskade pappor till andra 28-åringar...). Det kommer säkerligen mer framöver ur denna fantastiska bloggmaterialkälla.

(Sweetman_615, man, Madrid, 52 år)

"hello
next week 10-12 october I will be in your town. I am medical doctor fro spain really handsome. My mail pabloyyyy@yahoo.es : I will send my photos.I want serious relation we can take a cofee there"

(Känn er för all del fria att kontakta denne uppenbarligen seriöse man - jag delar så gärna med mig!)

(singelsolna, man, Stockholm, 32 år)

"gillar du sex mycket? ;) "

Fyra dagar senare (jag har inte svarat):

"Gillar du att skriva om sex? ;) "

Ytterligare tre dagar senare (jag har fortfarande inte svarat):

"vill du promenera i veckan? ;) "

Vänta lite, låt mig tänka... NEJ.

Nästa inlägg tror jag att jag ska dela med mig av några speciella presentationer.
Här är en av dem som vänder sitt inte alltför fördelaktiga yttre till ett positivt första intryck (jag skrattade iallafall):

(oscar_797, man, Stockholm, 30 år)

"Heje!

Humor är viktigast för mig.. haha nej jag bara ljög, självklart är ju utseendet viktigast.
Själv är jag inte speciellt snygg men jag erbjuder lyx, drar in enorma pengar som frilansande filmfotograf och bor på en båt på långholmen utan toalett. "

(Nej, jag tog inte kontakt. Han skriver ju själv att han inte är speciellt snygg.)


1 kommentar: